Erboristària : Las bonas èrbas

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Vaquí lo polit mes de mai! Es temps de prene suenh d’aquelas èrbas finas. En tisana, en potinga o dins l’alimentacion, lors benfaches per la santat son nombroses.

Lo baselic : es de bon prene en tisana abans de dormir. Protegís dels micròbes e redusís l’estres.

La ceboleta, lo cebilhon, la civeta : es rica en vitamina C, ideala en prevencion del raumàs, alentís lo vielhum de las celulas, e ajuda la circulacion de la sang.

Lo coriandre : es un filtre natural, ric en vitamina K qu’ajuda la circulacion de la sang.

L’abelhana, la limoneta, la ponsirada, la citronèla: pòrta d’energia, de bon prene pels nèrvis. Permet de combatre l’estres, l’estat depressiu e suènha los trebols digestius.

La farigola, lo frigol, la frigola, la menta de rastolh, la pebriana, lo pimet, la pòta, l’èrba menuda, l’èrba fina : es plan coneguda per ajudar lo sistèma respiratòri, es un anti-septic natural qu’ajuda la digestion.

L’estragol, l’estragon: a de beneficis digestius, ajuda l’estomac quand se tòrç.

L’armentala, l’armentèla, la pimpanèla, la pimpinèla, la fraisseta: es rica en vitamina C, ajuda la digestion, tot particularament quand sèm derengats.

La majorana:  es una planta qu’a de vertuts apasimantas, l’estres demesís. Ajuda tanben en càs de trebols digestius.

Lo serpòl, lo menudet : coma la farigola, solaça en càs de raumàs o de tossiment. Es tanben un diuretic. Es de bon prene per una gripa intestinala o per la cremason de l’estomac.

Lo jalverd, lo jauverd, lo jilverd, lo jimverd, lo jivert, lo jolvèrd, lo jomberd : es ric en vitaminas A e C, es diuretic e depuratiu. Es de bon prene pel còr, pels rens, e pels intestins perque ajuda la digestion.

La sàlvia maire : es rica en vitamina K, bona per la circulacion de la sang. Sosta las cabradas pendent la menopausa.

Lo romanin : es un anti-septic, desobstrusís las vias respiratòrias. Ajuda las performàncias intelectualas, la concentracion e la memòria.

La menugueta, la majorana salvatja : es una sorga de fèrre natural, de bon prene per trobar d’energia.

La melissa, l’abelhana, l’abeliana, la citronèla, l’èrba de l’abelha, la limoneta, la ponsirada, la possissiana : ajuda la digestion e diminusís l’ànsia.

Lo pebre d’alh, l’èrba de sentor, lo pebre d’ase, la sabruièja, la sadrèia, la sauriaja, la sendreja : ajuda contra la dolor, es de bon prene pel sistèma digestiu, es anti-bacterian.

Les bonnes herbes

Au début du printemps, il est grand temps de prendre soin de ces herbes fines. En tisane, en décoction ou dans l’alimentation, leurs bienfaits pour la santé sont nombreux.

Le basilic (Ocimum Basilicum L): est bon à prendre avant de dormir, en tisane. Il protège des microbes et réduit le stress.

La ciboulette, la civette ( Allium Schoenoprasum L): est riche en vitamine C, idéale en prévention d’un rhume, elle ralentit le vieillissement de nos cellules, et favorise la circulation du sang.

La coriandre ( Coriandum Sativum L): est un filtre naturel, riche en vitamine K, elle aide la circulation du sang.

La citronnelle ou verveine à trois feuilles ( Aloysia Triphylla Britton):  apporte de l’énergie, bonne pour le système nerveux. Elle permet de combattre le stress et l’état dépressif; elle soigne les troubles digestifs.

Le thym ( Thymus Vulgaris L): est bien connu pour soulager le système respiratoire, c’est un antiseptique naturel qui aide la digestion.

L’estragon ( Artemisia Dracunculus L): a des bienfaits digestifs, il soulage des crampes d’estomac.

La pimprenelle ( Sanguisorba Minor Scop): est riche en vitamine C, elle aide à la digestion tout particulièrement en cas de diarrhées.

La marjolaine ( Origanum Majorana L): c’est une plante qui a des vertus calmantes, qui fait réduire le stress. Elle soulage également en cas de troubles digestifs.

Le serpolet (Thymus Serpyllum L): comme le thym, il décongestionne en cas de rhume ou de toux. C’est aussi un diurétique. A prendre lors d’une grippe intestinale ou de brûlures d’estomac.

Le persil (Anthriscus Pers): est riche en vitamines A et C, c’est un diurétique et un dépuratif. On peut le prendre pour le cœur, les reins et les intestins parce qu’il aide la digestion.

La sauge (Salvia Officinalis L): elle est riche en vitamine K, bonne pour la circulation du sang. Elle soulage des bouffées de chaleur pendant la ménopause.

Le romarin (Rosmarinus Officinalis L): c’est un antiseptique, il désobstrue les voies respiratoires. Il aide les performances intellectuelles, la concentration et la mémoire.

L’origan (Origanum Vulgare L): c’est une source de fer naturel, bon pour retrouver son énergie.

La mélisse (Melissa Officinalis L): elle aide la digestion et diminue l’anxiété.

La sarriette ( Satureia Hortensis L): elle permet de lutter contre la douleur, bonne à prendre pour le système digestif, elle est antibactérienne.

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